Välkommen!


Välkommen in! Epilering med diatermi, en lyxig ansiktsbehandling eller vackra smycken? Vi fixar det.

Saturday 14 May 2011

Konsument Test

I samband med vårt Clinique erbjudande denna vår, bad jag om lite feedback på våra Clinique produkter. Södertäljeskönheterna Agneta och Ann-Cathrine ville gärna vara med och testa och tycka, för att sedan bli publicerade i vår blogg.

Agneta har testat solpudret almost bronzer SPF 15, 02 medium/deep, samt rouge Fresh Bloom Allover i färgen Camellia.

Agneta: - Jag har provat solpudret några dagar, jag hade det ovanpå en lite färgad foundation, det resulterade i en fantastiskt fin varm brun färg. Det var lätt att borsta ut och såg verkligen naturligt ut, jag tror att det är min färg, känner mig fin i den bruna nyansen, ska prova vidare. Rougen ger en härlig och lagom röd/rosa nyans åt kinderna, (det är viktigt att inte ta för mycket så man blir en påskkärring). Jag tycket den ger liv åt ansiktet, man ser piggare ut. Jag tror även där, att det är rätt färgval för mig. Ska fortsätta använda och testa dina produkter. Clinique är ett märke som jag brukar välja när jag ska handla hudvårdsprodukter och kosmetika.

Ann-Cathrine har testat Ögonskuggan Colour Surge eyeshadow quad 101 teddy bear, Chubby Stick, All About Eyes serum och Moisture Surge fuktgel.

Ann-Cathrine: - Ögonskuggan är mycket bra, krämig och fin att lägga på ( inte smulig som vissa skuggor kan vara). Den sitter också kvar väldigt bra. Färgerna är också superfina. Chubby stick känns bra och nyttigt för läpparna, det känns som det tillför bra med fukt. Sitter inte kvar så länge, med det gör aldrig något på mina läppar, inte ens sk.long lasting lipstick av olika märken. Ögon serumet är kanonbra, väldigt lätt att applicera och känns såå härligt. Den lilla fuktkrämen på burk gjorde varken till eller från med min torra hud. Den hade säkert varit bra för ca 10 år sedan kan jag tro. Nu för tiden efter femtio så krävs det lite mer.


Tack tjejer för era recensioner!

Alla ni andra som handlar hudvård och kosmetika hos oss på Belle Femme är givetvis också välkomna att bidra med era åsikter om vad ni tycker om produkterna. Maila isåfall till bellefemme.sodertaljeSNABEL-Agmail.com, eller kom in och berätta. Nej, jag har inte druckit ansiktsvatten - mailadressen saknar tecknet @ för att vi inte ska få spam i vår e-post. Du byter lätt ut SNABEL-A med @.

Elisabeth

No comments: