Välkommen!


Välkommen in! Epilering med diatermi, en lyxig ansiktsbehandling eller vackra smycken? Vi fixar det.

Tuesday 23 July 2013

Tillbaka på jobbet igen!

Nu har jag haft tre veckors semester och är tillbaka på jobbet igen. Nu är det Kickis tur att vara ledig. Jag började den nya veckan med att koppla över vår kontokortsterminal till det mobila bredbandet, istället för telefonuppkoppling som vi hade tidigare. Förhoppningsvis kommer alla transaktioner att gå mycket snabbare nu. Jag har också en liten REA på gång i butiken. Smycken och kläder - Välkommen in och titta :-)

Elisabeth

2 comments:

Blommiga Rutan said...

Välkommen tillbaka!

Typiskt att vi "går om" varandra med semestrarna! Det är ju alltid lika trevligt när du tittar in på vägen hem.

Kram Anncathrine

Parfymista said...

Jag vet inte hur jag ska överleva nu när ni har stängt i 2 veckor. Jag kommer att få hemsk abstinens!

Kram och ha en trevlig semester

Elisabeth